EFNI 2024: akredytacja mediów już możliwa

Europejskie Forum Nowych Idei od lat cieszy się wielkim zainteresowaniem mediów. Podczas zeszłorocznej edycji przestrzeń Forum wzbogaciło sześć studiów partnerów medialnych, gościliśmy także niemal 150 przedstawicieli i przedstawicielek mediów. Łączny zasięg publikacji przekroczył 52 miliony, a jego ekwiwalent reklamowy – 10 milionów złotych.

Z czego wynika tak duża obecność EFNI w mediach, zarówno internetowych jak i tradycyjnych?

Aktualne tematy i inspirujące dyskusje: na EFNI rozmawiamy o najważniejszych trendach społecznych, politycznych i gospodarczych. Wybiegamy w przyszłość, zastanawiając się nad perspektywą nie tygodni i miesięcy, a lat i dekad.

Ciekawi goście: wśród uczestników i prelegentów Forum zawsze znajdą się interesujący rozmówcy: EFNI co roku gromadzi ich ponad tysiąc, wliczając: przedstawicieli świata biznesu, nauki, kultury, decydentów, liderów opinii oraz reprezentantami administracji lokalnej, krajowej i europejskiej.

Prezentacje raportów i gale nagród: EFNI to nie tylko dyskusje panelowe czy rozmowy Nocnych Marków, ale także prezentacje raportów rynkowych i indeksów czy gala Nagród Lewiatana.

Akredytacje są dostępne pod tym linkiem.

 

 

Europejskie Forum Nowych Idei organizowane jest od 2011 roku przez Konfederację Lewiatan przy współudziale BusinessEurope oraz miasta Sopot.
Partnerami strategicznymi EFNI 2024 są Orange i Google. Partnerzy główni: Adamed, Allegro, Amazon, BAT Poland, Danone, Fundacja Kronenberga City Handlowy, Miasto Gdańsk, Grupa Lux Med, Huawei, IKEA, InPost, Invest in Pomerania, Komisja Europejska, Meta, Philip Morris International, TikTok oraz Samorząd Województwa Pomorskiego.
Partnerzy wspierający: BASF, bp Polska, Deutsche Bank, Diageo, GSK, Grupa Ergis, Château Isolette, Kotler Impact, Polski Związek Pracodawców Przemysłu Farmaceutycznego, Millennium Bank, Medicover, PharmaNET, Radisson Blu Sopot, Zakład Ubezpieczeń Społecznych i Związek Pracodawców Technologii Cyfrowych.
Strategicznymi partnerami merytorycznymi są: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie i Uniwersytet Łódzki, a partnerami merytorycznymi: Centrum Stosunków Międzynarodowych, Euractiv.pl, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Fundacja Nowej Wspólnoty, Instytut Finansów Publicznych, Legimi, PWN oraz Thinktank.
Partnerem instytucjonalnym jest Europejski Komitet Ekonomiczno-Społeczny Grupa Pracodawców, a partnerem technologicznym – Amber Expo.
Partnerzy medialni: Business Insider, Dziennika Gazeta Prawna, Forbes, Onet, TOK FM, Radio Zet, Rzeczpospolita, RP.pl, Wyborcza.biz, ams, miesięcznik Bank, Biznes Prestiż, Express Biznesu, ICAN Institute, ISBNews, My Company Polska, Parkiet.com, Puls Binzesu, Radio Nowy Świat oraz Trójmiasto.pl.