Niewiele było momentów w jedenastoletniej historii Europejskiego Forum Nowych Idei (EFNI) , kiedy świat znajdował się w czasie takiej niepewności, jak obecnie. Pytanie EFNI: #CoBędzieJutro, ale również – co możemy zrobić dziś – dawno nie było tak ważne.
Jakiego potrzebujemy przywództwa na nowe czasy? Jak współpracę międzynarodową determinuje dziś agresja Rosji na Ukrainę? Co z zieloną transformacją? Jaki wpływ na konsumpcję ma wojna, pandemia?
Będziemy o tym rozmawiać już wkrótce – pomiędzy 12 a 14 października w Sopocie, podczas czterech bloków tematycznych:
– Europa, czy potrzebny jest wielki reset?
– Gospodarka – nadmiar czy umiar?
– Zielony horyzont 2050
– Czy technologia uratuje świat?
– Podczas tegorocznego EFNI dominować będą wyzwania, jakie wobec, państw, wspólnot, gospodarki i rynków wywołuje szeroko rozumiana niepewność. W najbliższych latach ta niepewność nas nie opuści i musimy się do niej przyzwyczaić – mówi dr Henryka Bochniarz, przewodnicząca Rady Głównej Konfederacji Lewiatan.
Więcej szczegółów dotyczących programu, wydarzeń towarzyszących oraz gości EFNI 2022 już wkrótce. Dołącz do nas w Sopocie podczas rozmowy o tym #CoBędzieJutro.
Obok wykładów i paneli na naszych gości czeka szereg imprez towarzyszących oraz networkingowych, takich jak np. nowy format EFNI Talks czy rozmowy Nocnych Marków.
Podczas ostatniej edycji EFNI ponad 1100 osób z kilkunastu krajów, w tym wybitni ekonomiści, liderzy biznesu i naukowcy, spotkało się biorąc udział w kilkudziesięciu debatach, panelach, spotkaniach otwartych i rozmowach.
Europejskie Forum Nowych Idei organizowane jest od 2011 roku przez Konfederację Lewiatan przy współudziale BusinessEurope oraz miasta Sopot.
—
Partnerami strategicznymi EFNI 2022 są Orange, Meta i EY. Partnerzy główni: Allegro, BASF, British American , BNP Paribas, BOSCH, CitiHandlowy, Google, Grabowski i Wspólnicy Kancelaria Radców Prawnych, IKEA, Invest in Pomerania, Samorząd Województwa Pomorskiego, Stellantis, Volkswagen Poznań, Związek Pracodawców Motoryzacji i Artykułów Przemysłowych, Związek Pracodawców Prywatnych Energetyki, Grupa Luxmed.
Partnerzy wspierający: Amazon, Autopay, Benefit Systems, Bank Ochrony Środowiska, Clear Air Fund, Detusche Bank, TIER, Tik Tok, Uniwersytet Łódzki, Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Lafarge, Miasto Gdynia, Radisson Blu, L’Oreal, Otodom, Château Isolette, Bayer, Żabka, Fundacja Polska Bezgotówkowa, Kincentric oraz 3M.
Patronami merytorycznymi są: Centrum Stosunków Międzynarodowych, ThinkTank oraz Fundusze Norweskie.
Głównym patronem medialnym jest Money.pl. Medialnie wspierają nas także: AMS, Biznes 24, ChilliZet, ISBNews, My Company Polska, Polska Agencja Prasowa, Puls Biznesu, Warsaw Business Journal.